Retula-Seuran jäsentiedote 2_2.5.2021

Tervehdys Retula-Seurasta! 2.5.2021

Kuten olette saaneet huomata, suunnitelma järjestää Retula-Seuran vuosikokoukset  pilkkikisojen yhteyteen ei toteutunut, kun pilkkikisojakaan emme järjestäneet.

Lykkääntynyt syyskokous pidetään sunnuntaina 16. toukokuuta klo 16 Vihervän  pihassa. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat: vahvistetaan toimin tasuunnitelma sekä tulo- ja menoarvio ja jäsenmaksujen suuruus sekä valitaan seu ralle puheenjohtaja, sihteeri ja muu hallitus sekä toiminnantarkastajat. Otamme järjestelyissä huomioon viranomaisten määräykset terveysturvallisuuden takaamiseksi.  – Tervetuloa! Otathan maskin mukaan.

Kesäkuussa järjestetään kevätkokous ajallaan eli lauantaina 12.6. klo 16 ja jos mahdollista, silloin voisimme kokoontua yhteen, vaikka varsinaista kesäjuhlaa ei olisi kaan. Kokoukseen lähetetään lähempänä kutsu, jossa on lisää tietoa tapahtumasta.

Jos koronatilanne helpottuu, voimme palata normaaliin päiväjärjestykseen syys kesällä ja toimia syyskokouksessa hyväksyttävän toimintasuunnitelman mukaisesti.  Toivotaan parasta!

Hyvää kevättä!

Retula-Seuran hallitus