Retula-Seuran jäsentiedote 3_20.5.2021

Tervehdys Retula-Seurasta! 20.5.2021

Retula-Seuran sääntömääräinen kevätkokous on lauantaina 12.6. klo 16 Vihervän pihassa. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat: esitellään toimintakertomus, tilinpäätös ja toiminnantarkastajan lausunto vuodelta 2020 sekä päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä. Kokouksen  jälkeen on vapaata seurustelua ja tarjolla makkaraa ja virvokkeita. Järjestelyissä  otamme huomioon viranomaisten määräykset. Otathan maskin mukaan siltä varalta,  ettemme pysty pitämään turvavälejä. – Tervetuloa!

Lykkääntynyt syyskokous pidettiin suunnitellusti 16. toukokuuta. Kokous valitsi entisen hallituksen jatkamaan ja hyväksyi toimintasuunnitelman sekä tulo- ja menoarvion loppuvuodeksi. Jäsenmaksu on edelleen 12 euroa, ja se pyydetään maksamaan Retula-Seuran tilille FI52 5494 2620 0061 95 tai käteisellä Liisalle, joka jatkaa  rahastonhoitajana.

Lentopalloa pelataan jälleen Vihervän kentällä. Torstaisin aloitetaan klo 18 ja lau antaisin klo 15. Mukaan mahtuu uusiakin pelaajia!

Mato-ongintakisa järjestetään torstaina 5.8. Retulansalmella. Kokoontuminen klo  17 Retulansaarentien varressa osakaskunnan rannassa. Lisätietoja saa Vuorisen  Antilta, puh. 040 832 6750.

Koko päivän kestävä liikuntatapahtuma lauantaina 14.8. järjestetään usean ta hon yhteistyönä. Aloitus on klo 10 Vihervän pihassa, Retulantie 502. Lisätietoja saa  Häkkilän Tertulta, puh. 040 559 7031. Tapahtuma on avoin kaikille retulalaisille ja  täällä vieraileville. Tapaamisiin!

Merkitse molemmat tapahtumat jo kalenteriin! Lisää tietoa niistä saat lähempänä  myös retula.com-nettisivuilta, ilmoitustauluilta ja sähköpostitse.

Hyvää keväänjatkoa!

Retula-Seuran hallitus