Kesäjuhlaa vietettiin Vihervän pihassa seuran kevätkokouksen jälkeen.
Perinteitä kunnioittaen nautitiin hyvät kahvit herkullisten leivonnaisien kera, paistettiin makkarat ja pidettiin aina yhtä innostavat arpajaiset. Tärkeintä kuitenkin kyläläisten tapaamiset ja kuulumisten vaihto. Sadesääkään ei juurikaan haitannut tunnelmaa.



