Mato-ongintakisa järjestetään 22.7. klo 17 alkaen Retulansalmen sillalla ja pengertiellä. Kisaan lämpimästi tervetuloa onkijat, nuoriso ja lomalaiset ja kannustajat! Paikalla buffetti: kahvia, pullaa ym..
Aikuisilta kerätään osallistumismaksu, 5 € jäseneltä ja 10 € ei-jäseneltä. Maksut käteisellä. Ota mukaan pientä rahaa!
